30.6.2015

Hyvän kiertoa!

Oma heinäkuuni tulee olemaan täynnä hyvän kierrättämistä! Kannustavia ja positiivisia sanoja jokaiselle, joka on sen ansainnut. Huffington Post -sivusto antaa 50 hyvää vinkkiä tähän! Ilon jakamiseen on aina aihe jos ajatus edes käväisee mielessä! 




1. Olen täällä sinua varten.
2. Kiitos. Kiitos kaikista asioista, joita teet vuokseni ja joilla tuot lisäarvoa elämääni.
3. Olet kaunis. Minusta sinussa on kauneinta _____
4. Miten voit tänään oikeasti - haluan tietää?
5. Kerro minulle unelmistasi.
6. Kerro minulle peloistasi.
7. Kerro minulle uskomuksista, joita sinulla on elämästä, rakkaudesta, maailmasta...
8. Ajattelen sinua.
9. Arvostan sinua.
10. Välitän tunteistasi.
11. Olet minulle tärkeä.
12. Tein virheen, ja olen pahoillani. Pyydän vilpittömästi anteeksi. Anna minulle anteeksi.
13. Arvostan suhdettamme.
14. Olen kiitollinen siitä, että olet elämässäni.
15. Miten voisin tänään tukea sinua?
16. Mitä ajattelet suhteestamme?
17. Mitä ajattelet minusta?
18. Näitä ominaisuuksia rakastan sinussa eniten: _______
19. Huomaan, että näet paljon vaivaa näillä elämänalueilla kehittyäksesi: ____
20. Meidän yhteydessämme minulle on tärkeintä: _____
21. Hienoa työtä! Hyvin tehty!
22. Olet koskettanut minua ja parantanut elämääni näillä tavoilla: ____
23. On kunnia tuntea sinut ja olla sinua lähellä.
24. Haluan sinulle parasta.
25. Muistelen ilolla kokemiamme asioita.
26. Luotan sinuun ja suhteeseemme.
27. Annan sinulle anteeksi. Päästän irti kaunasta ja katkeruudesta.
28. Sinussa on näin paljon upeita puolia: ______
29. Parhaimmat puolesi ja vahvuutesi ovat: _______
30. Kunnioitan sinua.
31. Kunnioitan päätöksiäsi, vaikka ne eroaisivat minun mielipiteistäni. Olet vapaa tekemään omat valintasi.
32. Tuen sinua kaikin mahdollisin tavoin.
33. Uskon sinuun.
34. Annan sinulle rakastavasti haluamasi tilan.
35. Voit saavuttaa mitä tahansa haluat elämässä.
36. Olet erityinen. Olet jumalainen ja uniikilla tavalla juuri SINÄ.
37. Voit olla oma itsesi vapaasti suhteessamme.
38. Saat olla täysin rehellinen ja suorasukainen minun kanssani.
39. Janoan intiimiä ja rakastavaa suhdetta kanssasi.
40. Herätät minussa tällaisia positiivisia tunteita:_____
41. Et ole vastuussa minusta, huonosta käytöksestäni tai valinnoistani.
42. Mitä toivoisit minulta ja suhteeltamme?
43. Ei se ole sinun syysi. En syytä sinua.
44. Tuen sinua huolehtimaan itsestäsi.
45. Tunteesi ovat ymmärrettäviä ottaen huomioon kaiken, mitä olet kokenut.
46. En odota sinulta täydellisyyttä. Ymmärrän, että ole inhimillinen.
47. Tiedän ja tunnustan, että minullakin on opeteltavaa monessa asiassa elämässäni.
48. Minulle on tärkeää tuntea sinut ja ymmärtää sinua.
49. Tulen luoksesi sydän ja mieli avoimena.
50. Rakastan sinua täydellisesti sellaisena kuin olet.



                                                        Rakkauden täyteistä uutta kuuta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti